Bakis..

Den smällen får man ta om man vill festa lite ibland haha!

Mådde verkligen piss imorse, men nu mår jag bättre efter några
alvedon och lite mat i magen..

Tvingade mig själv till att ta tag i berget med disk i mitt kök. Sönt när
det är klart iaf. Nu ser det bättre ut..

Börjar snart närma sig den "stora dagen" och jag plugga lite då och då
under dagarna! Imorgon ska man jobba så får passa på att plugga så
mycket jag bara kan idag och sen efter jobbet imorgon!

Jag är så spänd och nyfiken om jag kommer få lägenheten utan borgenärsman!
Hoppas på det iaf.. Bara massa krångel när inte ens föräldrar är sammarbetsvilliga.

image54
            Vill bara ha min lilla Amstaffvalp hos mig ♥

Men sånnt blir det att fixa om kanske 1 år eller nått, och om
     man kan komma på nått sätt mot min jävla allergi !

Ne ska plugga vidare nu och sen ha en mysig lördagskväll
framför tv:n hehe..

Älskar dig Homan ♥

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0